Regel het zelf in Mijn BLG of de BLG Wonen App

Bekijk wat je zelf kunt regelen in de app
Bekijk wat je zelf kunt regelen in Mijn BLG

Veelgestelde vragen

  • Inloggegevens kwijt

    Om in te loggen in Mijn BLG heb je inloggegevens nodig. Ben je je inloggegevens kwijt?

    Wachtwoord geblokkeerd

    Als je meer dan drie keer hebt geprobeerd om in te loggen met een verkeerd wachtwoord, is je wachtwoord geblokkeerd. Kijk hier voor de mogelijke oplossingen.

    Heb je nog geen Mijn BLG?

    Mijn BLG aanvragen

    Na je aanvraag ontvang je van ons een gebruikersnaam en wachtwoord. Deze gebruik je als je voor de eerste keer inlogt. Bij je eerste bezoek vragen we je om je wachtwoord meteen te veranderen. Je kunt ook je gebruikersnaam aanpassen.

    Lees meer over Mijn BLG en de voordelen van online bankieren

  • Wil je je huis gaan verbouwen? Dit handige stappenplan helpt je een eindje op weg.

    Ben je geïnteresseerd in energie besparen en duurzamer wonen? Ook dan hebben we een stappenplan voor je gemaakt. Je vindt er alles wat je nodig hebt om je huis te verduurzamen.

  • De meeste jaaroverzichten kan je begin februari downloaden via Mijn BLG en onze app. Heb je geen Mijn BLG of app? Dan ontvang je je jaaroverzicht uiterlijk half februari per post.

    Kijk hier voor meer informatie en precieze data

  • De maandtermijn van je hypotheek wordt in de 1e week van elke maand geïncasseerd. Onderstaand vind je de incasso data voor 2024. Afhankelijk van je bank kan het bedrag enkele dagen later worden afgeschreven van je rekening. Dit bedrag bestaat uit de maandelijkse rente en/of aflossing op je hypotheek.

    Tip: je kunt de geplande incasso ook inzien op de internetbankieren-omgeving van je betaalrekening. Afhankelijk van je bank vind je deze in internetbankieren onder ‘geplande incasso’s’ of ‘geplande afschrijvingen’.


    Incasso data 2024
    4 januari
    1 februari
    1 maart
    4 april
    2 mei
    3 juni
    3 juli
    1 augustus
    3 september
    2 oktober
    1 november
    3 december

Meer veelgestelde vragen van klanten

Kom je er niet uit?

  • Kijk voor meer informatie op de pagina voor klanten.
  • Neem contact met ons op. We helpen je graag met vragen over je hypotheek of bankspaarrekening. Zonder wachttijd of keuzemenu. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 en 17:30 uur.
Tip: houd je hypotheeknummer of bankspaarrekeningnummer bij de hand. Deze vind je op het overzicht van je hypotheek in Mijn BLG of onze app.

Hypotheken

Bel ons op: 046 478 88 88

Banksparen

Bel ons op: 046 478 88 20


Chatten met ons? Dat kan in Mijn BLG en de BLG Wonen app, op werkdagen tussen 8:45 uur en 17:15 uur.

Stuur ons een bericht

Vul onderstaande gegevens in en wij bellen je (tijdens onze kantooruren) terug.

Gegevens invullen
captcha_alt_message
Gebruik hoofdletters.
App ons op 06 - 51 04 44 35
Je wordt binnen 1 uur geholpen (tijdens onze kantooruren).
Stuur ons een e-mail via het contactformulier.
Ga naar het contactformulier
Je ontvangt binnen 48 uur een reactie (op werkdagen). Tip: bellen is sneller!
Postadres
BLG Wonen
Postbus 10021
3505 AA Utrecht

Neem contact op met je adviseur voor:

  • Advies over jouw financiële situatie.
  • Een check of je hypotheek nog bij je past.
  • Uitleg over de gevolgen van een aanpassing aan je hypotheek.

Neem contact op met je eigen adviseur. Of vind een adviseur bij jou in de buurt.


Bel ons gerust als je een vraag hebt. We staan ook open voor klachten of suggesties.