Wachtwoord Mijn BLG geblokkeerd?

Je hebt drie keer geprobeerd in te loggen op Mijn BLG met een verkeerd wachtwoord. Jouw wachtwoord is geblokkeerd tot middernacht (00:00 uur). Daarna kun je het weer proberen. Indien een e-mailadres bij ons bekend is, krijg je hierover ook een e-mail.

Vijf mislukte inlogpogingen

Als je verspreid over verschillende dagen 5 keer probeert in te loggen met een verkeerd wachtwoord (maximaal 3 pogingen op 1 dag), wordt jouw wachtwoord definitief geblokkeerd. Je kan dan zelf nieuwe inloggegevens aanvragen. Op het bij ons bekende e-mailadres ontvang je ook een e-mail.

Vermoed je misbruik van jouw inloggegevens?

Neem dan contact met ons op via 046 - 478 88 88. We zijn bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur.

Wachtwoord vergeten

Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag dan nieuwe inloggegevens aan. Je ontvangt dan naast een nieuw wachtwoord ook een nieuwe gebruikersnaam. Als je e-mailadres bij ons bekend is, ontvang je je gebruikersnaam per e-mail. Je nieuwe wachtwoord ontvang je voor de veiligheid binnen 3 werkdagen per post.

Nieuw inloggegevens aanvragen