Wat is Mijn BLG?

    Je regelt een heleboel financiële zaken eenvoudig online via Mijn BLG. Ook heb je inzicht in je hypotheek, je bankspaarrekening en je beleggingsrekeningen. En je ziet je jaaroverzichten terug in Mijn BLG.

    Oeps! Geen video

    Je kunt de video over dit onderwerp niet kijken omdat je een vereiste cookie hebt uitgeschakeld. Toch zien?
    Kies een andere cookie-instelling
    Of kijk deze video op youtube.com


    Heb je al Mijn BLG?

    Een hypotheek van BLG Wonen. Wij kijken naar wat er wel mogelijk is, zodat jij kunt wonen zoals je wilt.

    Heb je nog geen Mijn BLG*?

    Een hypotheek van BLG Wonen. Wij kijken naar wat er wel mogelijk is, zodat jij kunt wonen zoals je wilt.

    Vraag het hier aan

    * Ben je klant bij DBV Finance of EuropeLife Finance? Dan kun je geen gebruik maken van Mijn BLG. Je kunt wel een account aanmaken voor de online omgeving Mijn Hypotheek.

    Regel het zelf via Mijn BLG of de BLG Wonen App

    In Mijn BLG en de BLG Wonen App zie je informatie over alle producten die je bij ons hebt. Ook zijn er veel handige functies om je te helpen je zaken goed te regelen. Mis je informatie of kom je ergens niet uit? Neem dan contact met ons op via 046 - 478 88 88. We zijn bereikbaar op werkdagen van 08.30 uur tot 17.30 uur.
      • Hypotheekoverzicht

      In je hypotheekoverzicht zie je hoeveel je hebt geleend, hoeveel je hebt afgelost, wat je maandlasten zijn en welke rente je betaalt.

      • Extra aflossen

      Via Mijn BLG of de BLG Wonen App kun je eenmalig of maandelijks extra aflossen. En je kunt je maandelijkse aflossing ook wijzigen.

      Lees hier hoe je extra kunt aflossen

      • Declaratie bouwdepot indienen

      Heb je een bouwdepot bij je hypotheek? Declareer dan je rekeningen eenvoudig via Mijn BLG of de BLG Wonen App.

      Hoe dien ik een declaratie in

      • Rente opnieuw vastzetten

      Drie maanden voor het einde van je rentevaste periode staat een nieuw rentevoorstel klaar in Mijn BLG en de BLG Wonen App. Je kiest zelf hoelang je de rente wilt vastzetten. Je ziet meteen welke rente je krijgt en wat je nieuwe bruto maandbedrag wordt.

      Naast het nieuwe rentevoorstel van BLG Wonen, heb je ook de mogelijkheid om je hypotheek over te sluiten naar een andere geldverstrekker.

      Meer over het einde van je rentevaste periode

      • Woningwaarde wijzigen

      Als je huis meer waard is geworden, kan je hypotheekrente misschien omlaag. Hiervoor hebben we de huidige marktwaarde van het huis nodig. Dit kan door een WOZ-beschikking, taxatierapport of Desktop Taxatie bij ons aan te leveren. Dan berekenen wij of jouw hypotheekrente omlaag kan.

      Let op: als je totale openstaande hypotheekschuld hoger is dan 75% van de WOZ-waarde, moet je een recent taxatierapport aanleveren. Als je een WOZ-waarde aanlevert, stellen we de marktwaarde vast op 85% van deze WOZ-waarde.

      • Incassorekening aanpassen

      Wil je de aflossing en rente van de hypotheek voortaan van een andere rekening betalen? Geef dan door van welke rekening we dit voortaan mogen incasseren.

      • Extra geld storten (bank)spaarhypotheek

      Geef aan hoeveel je extra wilt storten op de bankspaarrekening of spaarverzekering die bij jouw (bank)spaarhypotheek hoort. Dan regelen wij dat dit bedrag wordt geïncasseerd van het incassorekeningnummer van jouw hypotheek.

      Lees hier meer over extra storten

    • Download de app of bekijk hier alle mogelijkheden van Mijn BLG en de BLG Wonen App.

    Ik ben mijn gebruikersnaam of wachtwoord kwijt. Kan ik deze opnieuw aanvragen?

    Je kunt jouw gebruikersnaam of wachtwoord gemakkelijk opnieuw aanvragen. Je nieuwe gebruikersnaam ontvang je direct via e-mail. Voor jouw veiligheid sturen wij jouw nieuwe wachtwoord per post. Deze krijg je na ongeveer drie werkdagen binnen. Is je Mijn BLG account geblokkeerd? Kijk dan hier voor meer informatie.

    Lukt het je niet om in te loggen op Mijn BLG?

    Kijk hier onder voor de mogelijke oplossingen. Kom je er toch niet uit? Neem dan contact met ons op via 046 – 478 88 88. We zijn bereikbaar op werkdagen van 08:30 uur tot 17:30 uur.
    • Je hebt drie keer geprobeerd in te loggen op Mijn BLG met een verkeerd wachtwoord. Jouw wachtwoord is geblokkeerd tot middernacht (00:00 uur). Daarna kun je het weer proberen. Indien een e-mailadres bij ons bekend is, krijg je hierover ook een e-mail.

      Vijf mislukte inlogpogingen

      Als je verspreid over verschillende dagen 5 keer probeert in te loggen met een verkeerd wachtwoord (maximaal 3 pogingen op 1 dag), wordt jouw wachtwoord definitief geblokkeerd. Je kan zelf een nieuw wachtwoord aanvragen. Op het bij ons bekende e-mailadres ontvang je ook een e-mail.

      Wachtwoord geblokkeerd door BLG Wonen

      Soms blokkeren we een wachtwoord uit veiligheid of om een andere reden. Bel dan met ons op 046 - 478 88 88. Je kunt ons bereiken op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur.

      Vermoed je misbruik van jouw inloggegevens?

      Neem dan contact met ons op via 046 - 478 88 88. We zijn bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur.

    • Het kan zijn dat je Mijn BLG of een webpagina van ons niet goed ziet. Een fout in de weergave van onze website kan verschillende oorzaken hebben. Zorg er altijd voor dat je de meest recente versie van je webbrowser gebruikt. Lees hier meer. Gebruik je een snelkoppeling of favorietenlink? Zoek dan de desbetreffende pagina op de website. Of heeft je browser verkeerde gegevens in het cache geheugen opgeslagen? Verwijder je cookies en probeer het opnieuw. Blijf je problemen houden? Neem dan contact met ons op.