Wachtwoord Mijn BLG geblokkeerd?

Je hebt drie keer geprobeerd in te loggen op Mijn BLG met een verkeerd wachtwoord. Jouw wachtwoord is geblokkeerd tot middernacht (00:00 uur). Daarna kun je het weer proberen. Indien een e-mailadres bij ons bekend is, krijg je hierover ook een e-mail.

Vijf mislukte inlogpogingen

Als je verspreid over verschillende dagen 5 keer probeert in te loggen met een verkeerd wachtwoord (maximaal 3 pogingen op 1 dag), wordt jouw wachtwoord definitief geblokkeerd. Je kan dan zelf een nieuw wachtwoord aanvragen. Op het bij ons bekende e-mailadres ontvang je ook een e-mail.

Wachtwoord geblokkeerd door BLG Wonen

Soms blokkeren we een wachtwoord uit veiligheid of om een andere reden. Bel dan met ons op 046 - 478 88 88. Je kunt ons bereiken op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur.

Vermoed je misbruik van jouw inloggegevens?

Neem dan contact met ons op via 046 - 478 88 88. We zijn bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur.

Wachtwoord vergeten

Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. Je ontvangt je nieuwe wachtwoord binnen 3 werkdagen per post.

Nieuw wachtwoord aanvragen