Wachtwoord Mijn BLG geblokkeerd?

Je hebt drie keer geprobeerd in te loggen op Mijn BLG met een verkeerd wachtwoord . Jouw wachtwoord is geblokkeerd tot middernacht (00:00 uur). Daarna kun je het weer proberen. Indien een e-mailadres bij ons bekend is, krijg je hierover ook een e-mail.

Tien mislukte inlogpogingen

Als je verspreid over verschillende dagen 10 keer probeert in te loggen met een verkeerd wachtwoord (maximaal 3 pogingen op 1 dag), wordt jouw wachtwoord definitief geblokkeerd. Je ontvangt een nieuw wachtwoord per post. Op het bij ons bekende e-mailadres ontvang je ook een e-mail.

Wachtwoord geblokkeerd door BLG Wonen

Soms blokkeren we een wachtwoord uit veiligheid of om een andere reden. Bel dan met de Klantenservice van BLG Wonen op 046 - 478 88 88. U kunt ons bereiken op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur.

Wachtwoord vergeten

Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. Je ontvangt je nieuwe wachtwoord binnen 3 werkdagen per post.

Nieuw wachtwoord aanvragen