Wachtwoord geblokkeerd?
Wachtwoord Mijn BLG geblokkeerd?
Je hebt drie keer geprobeerd in te loggen op Mijn BLG met een verkeerd wachtwoord. Jouw wachtwoord is geblokkeerd tot middernacht (00:00 uur). Daarna kun je het weer proberen. Indien een e-mailadres bij ons bekend is, krijg je hierover ook een e-mail.
Vijf mislukte inlogpogingen
Als je verspreid over verschillende dagen 5 keer probeert in te loggen met een verkeerd wachtwoord (maximaal 3 pogingen op 1 dag), wordt jouw wachtwoord definitief geblokkeerd. Je kan dan zelf nieuwe inloggegevens aanvragen. Op het bij ons bekende e-mailadres ontvang je ook een e-mail.
Vermoed je misbruik van jouw inloggegevens?
Neem dan contact met ons op via 046 - 478 88 88. We zijn bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur.
Wachtwoord vergeten
Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag dan nieuwe inloggegevens aan. Ben je je wachtwoord voor Mijn BLG vergeten? Maak dan nieuwe inloggegevens aan en vul dit formulier in.