Hypotheekincasso gemist

Soms lukt de hypotheekafschrijving niet. Bijvoorbeeld omdat we van een verkeerde rekening proberen af te schrijven. Of omdat er even niet genoeg geld op je rekening staat. Maar geen probleem, halverwege de maand proberen we het nog een keer. Je krijgt van ons een brief hierover. En als we een 06-nummer van je hebben, krijg je ook een sms.

Automatische incasso aanvragen

Heb je nog geen automatische incasso, maar wil je dit wel graag? Vraag het aan op de pagina ‘Incassorekening wijzigen’ . Dan schrijven we de hypotheek ook maandelijks automatisch bij jou af.

Ik kan niet het hele maandbedrag betalen

Lukt het je niet om het hele maandbedrag van de hypotheek te betalen? Neem dan contact op met onze afdeling Financiële Zorg. Zij zoeken samen met jou naar een passende oplossing.

Je kunt contact opnemen met Financiële Zorg via 030 - 219 63 20. We zijn bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 9.00 tot 18.00 uur en op vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een e-mail naar FinancieleZorgSupport@blg.nl.

Vragen?

Heb je een vraag over je hypotheek en de betaalbaarheid daarvan? Bekijk ook onze antwoorden op de veelgestelde vragen.

Wij denken met je mee

Betalingsproblemen leveren veel stress op. Dan is het fijn als jouw bank écht naar je luistert, met je meedenkt en je helpt om tot een passende oplossing te komen. Niet alleen vanuit BLG Wonen doen we er alles aan om mee te denken met jou. Ook onze collega’s van Financiële Zorg helpen je als je een betalingsachterstand hebt. BLG Wonen is samen met ASN Bank, RegioBank en SNS onderdeel van de Volksbank.

Goed om te weten: wij maken geen gebruik van incassobureaus als je een betalingsachterstand hebt. Ook leggen we geen loonbeslag.

Meer over Financiële Zorg