Wat moet ik doen als ik niet kan inloggen?

U kunt inloggen met een algemeen account, of met een managers account. Lukt inloggen niet, neem contact op met onze collega’s van Klant en Adviseur Relaties via 046-478 81 85 of via adviseur@blg.nl. Zij helpen u graag verder.

Waar staan de (portefeuille-) overzichten en klantbrieven?

Als u inlogt met het managers account, kunt u deze zaken vinden in het onderdeel “Mijn kantoor”.

Veelgestelde vragen over Digitaal Paspoort

  • Het Digitaal Paspoort is een certificaat dat u kunt installeren op uw PC of laptop. Met dit certificaat wordt u automatisch herkend door de websites van financiële dienstverleners die werken met het Digitaal Paspoort. Daardoor hoeft u niet meer handmatig in te loggen.
  • U kunt het Digitaal Paspoort rechtstreeks aanschaffen via de website van ABZ. BLG Wonen speelt geen rol in deze overeenkomst tussen u en ABZ.
  • Ja, er zijn kosten verbonden aan het aanschaffen en jaarlijks verlengen van een Digitaal Paspoort bij ABZ. Kijk voor de actuele kosten op de website van ABZ. De adviseur schaft een Digitaal Paspoort rechtstreeks aan bij ABZ; BLG Wonen speelt hierin geen rol.
  • Als u voor het eerst inlogt met uw Digitaal Paspoort, vragen we eenmalig om uw gebruikersnaam en wachtwoord. Na een controle wordt uw Digitaal Paspoort gekoppeld aan uw bestaande account. Het is mogelijk om verschillende Digitale Paspoorten te koppelen aan hetzelfde account.
  • Het is mogelijk om meerdere Digitale Paspoorten te koppelen aan één bestaand medewerkers- of manageraccount.

    Voor iedere medewerker moet een apart Digitaal Paspoort aangevraagd worden bij ABZ. Na installatie van het Digitaal Paspoort kiest de medewerker op BLG Plaza voor ‘Inloggen met Digitaal Paspoort’. Voer eenmalig de gebruikersnaam en het wachtwoord van het bestaande account in. Daarmee wordt het Digitaal Paspoort gekoppeld aan dit account.
  • Ja, het inloggen met Digitaal Paspoort komt als extra mogelijkheid naast het inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord. Dus ook een adviseur die een Digitaal Paspoort heeft geïnstalleerd, kan nog steeds kiezen om met gebruikersnaam en wachtwoord in te loggen. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn als hij tijdelijk een andere laptop of PC gebruikt dan normaal, of als er een nieuwe medewerker op het kantoor is komen werken waarvoor het Digitaal Paspoort nog niet is geïnstalleerd.
  • U blijft twee accounts houden. Een Digitaal Paspoort wordt geïnstalleerd op een PC of laptop. Bij de eerste keer inloggen met een Digitaal Paspoort op BLG Plaza, wordt een koppeling gelegd tussen een bestaand account en het Digitaal Paspoort. Een Digitaal Paspoort kan maar aan één van de twee accounts worden gekoppeld, dus óf aan het medewerkersaccount, óf aan het manageraccount. Wel kunnen meerdere Digitale Paspoorten gekoppeld worden aan één medewerkers- of manageraccount.
  • Ja, een Digitaal Paspoort is persoonlijk. Elke medewerker heeft zijn eigen Digitale Paspoort nodig.
  • Ja, dat kan, als het Digitaal Paspoort is uitgegeven door ABZ en nog geldig is. U hoeft het Digitale Paspoort in dat geval niet opnieuw te installeren op uw pc of laptop.
  • De adviseur is, door zijn overeenkomst met ABZ, gebonden om meteen melding te maken van verlies, diefstal of misbruik van het Digitaal Paspoort bij ABZ. Het Digitaal Paspoort wordt dan ongeldig gemaakt, om misbruik te voorkomen. De adviseur meldt het verlies of misbruik van zijn Digitaal Paspoort ook bij de Adviseursdesk van BLG Wonen via 046 - 478 88 00. BLG Wonen kan het betreffende Digitaal Paspoort voor BLG Plaza blokkeren. De adviseur kan in die situatie nog wel in loggen met zijn gebruikersnaam/wachtwoord.