BLG WONEN

Nieuwe manager Marketing, Merk en Communicatie

Goed nieuws: vanaf vandaag is Stefanie Fernández van Leeuwen - Leenman de nieuwe Manager Marketing, Merk en Communicatie bij BLG Wonen. Met haar jarenlange marketing-, en change-ervaring en haar kennis van het hypotheekdomein is ze een waardevolle aanvulling voor het team.

Stefanie heeft een lange staat van dienst in het hypotheekdomein. Na 9 jaar marketing- en changefuncties bij De Hypothekers Associatie (de overkoepelende organisatie van De Hypotheker), is ze in 2015 gestart als Propositiemanager bij SNS. De afgelopen twee jaar is ze binnende Volksbank als Business Change Manager verantwoordelijk geweest voor acht scrumteams die zich bezighielden met verbeteringen in het hypotheekproces. Vanuit deze functie heeft ze met haar teams belangrijke vorderingen geboekt op het verhogen van de klanttevredenheid en het digitaliseren van de dienstverlening richting klanten en adviseurs.

Stefanie kijkt enorm uit naar haar nieuwe rol. “De wijze waarop BLG Wonen invulling geeft aan het maatschappelijke belang om ‘Wonen voor iedereen’ in Nederland mogelijk te maken is uniek. Als je in Geleen, Utrecht of nu vanuit huis contact hebt met een medewerker van BLG Wonen, dan ervaar je echt dat BLG Wonen meer is dan een gewone hypotheekverstrekker. Maatschappelijk betrokken, persoonlijk en oplossingsgericht, iedereen is trots om voor BLG Wonen te werken".

"Ik kijk er dan ook enorm naar uit om samen het team verder invulling te geven aan de doelstellingen op maatschappelijk en commercieel terrein. We zetten de digitalisering van onze dienstverlening voor klanten en adviseurs verder door. Daarnaast gaan we mooie nieuwe en verbeterde stappen zetten in het contact met ketens, serviceproviders en adviseurs. In combinatie met de kracht van onze relatie met klanten en onze interne medewerkers weet ik zeker dat nog meer adviseurs en klanten trots zullen worden op ons mooie merk.”